Dag voor vertrek naar Cork - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek naar Cork - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek naar Cork

Blijf op de hoogte en volg Lyda en Nick

08 September 2012 | Nederland, Zaandam

Zo vandaag online ingeschecked en instapkaarten geprint, we kunnen morgenochtend zo door naar de douane, nadat we de bagagelabels hebben opgehaald en bagage hebben afgegeven.We zijn er helemaal klaar voor. Wie weet kunnen we wel weer voor wat leuke verhaaltjes met foto's zorgen.
Groetjes, tot later
Lyda en Nick.

• 09 September 2012 - 13:10

Bert En Margaret:

Lyda en Nick,

Inmiddels zijn jullie wellicht aangekomen in Cork, een plaats die zich in 2005 Culturele Hoofdstad van Europa mocht noemen. Er valt dus vast en zeker veel te zien en te beleven!
    Wat jullie wellicht niet weten, is dat Utrecht momenteel de campagne "Ik ben 18" voert, in de hoop dat de Domstad Utrecht zich in 2018 Culturele Hoofdstad van Europa mag noemen.
    Voor vandaag staat een autorit door de graafschappen Cork en Kerry op jullie programma, die zal eindigen in Killarney, waar jullie de eerste overnachting hebben geboekt.

Geniet van en met elkaar in een hopelijk zonovergoten Ierland.

Bert en Margaret