Rondrit Ring of Kerry - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu Rondrit Ring of Kerry - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu

Rondrit Ring of Kerry

Door: Lyda en Nick

Blijf op de hoogte en volg Lyda en Nick

26 Mei 2013 | Ierland, Killarney

Hi there,

Vandaag weer een rustig dagje. Gisteren lekker gegeten bij de Italiaan en daarna zijn we naar Murphy's Pub geweest. Omdat het zaterdag was was het wel een beetje drukker dan anders. Helaas nog geen muziek maar eerst de voetbal wedstrijd Borussia tegen Munchen. Toen dat voorbij was kwamen de musici en werd het gezellig. Lyda had nog even een gesprekje met twee duitse dames en later weer met een Iers koppel dat in de omgeving woonde. Na enkele drankjes zijn we richting het hotel gelopen, eigenlijk gewoon de hoek om en je bent er. Daar stond een groep te spelen, benende nummers om prcies 12 uur werd het stil.
Vandaag maar weer een rustig dagje we gaan richting Skellig eilanden om te kijken of we een boottochje kunnen maken. Eenmaal aangekomen bleek het slecht weer en een boottochtje zat er niet is. Wel kwamen we na een rit door de mist in de bergen een mooi uitzicht tyegen van kliffen. Foto-moment dus. Na een kopje koffie gedronken te hebben zijn we verder gegaan en hebben de pont genomen om weer op de Ring of Kerry te komen. Zo rond 15:00 uur waren we weer terug in Killarney.
Vanavond maar weer eens eten in Murphy's en kijken wat voor muziek er is. Morgen vertrekken we naar de volgende stopplaats bij de Cliffs of Moher. Groetjes, Lyda en Nick

• 26 Mei 2013 - 18:37

Zondag Annette:

leuk verhaal. groetjes.

• 27 Mei 2013 - 18:33

Bert En Margaret:

Hallo Lyda en Nick,

Wat hangt er boven jullie hoofden? We hopen van harte, dat het weer opklaart!
    Het uitzicht is nu wel erg beperkt. Wie weet kunnen jullie morgen de geplande boortocht maken.
    We zullen voor jullie duimen..., ondertussen houden jullie het in petto.
    Hebben jullie, behalve Italiaanse restaurants, ook typisch Ierse eetgelegenheden gevonden?
    We zijn er erg benieuwd naar!

Groetjes,

Bert en Margaret