Ierland 24 mei 2013 - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu Ierland 24 mei 2013 - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu

Ierland 24 mei 2013

Door: Nick en Lyda

Blijf op de hoogte en volg Lyda en Nick

25 Mei 2013 | Ierland, Killarney

Hi all,

Vandaag zijn we redelijk op tijd opgestaan om dat we vandaag richting Killarney gaan. Uitstekend ontbijt in dit luxe hotel in Kinsale. Heerlijke stortdouche! Na het ontbijt zijn we richting Killarney gegaan via de N71 om tijdens rit nog wat te kunnen zien. Onderweg bij een klein terrasje wat gedronken en daar konden ze ook een lunch voor ons maken met locale broodjes en kaas met tomaat. Smaakte perfect. Op de rit naar Killarney hebben we de Ladies Vieuw en de Torck Waterval bezocht. Het was prachtig zonnig weer, wel een hoop wind. 's-middag rond drie uur kwamen in Killarney aan en reden eigenlijk direct richting het hotel. Eerst maar even geparkeerd en het hotel opgezocht, het bleek dat het hotel een prive parking had ondergronds, dus nadat we de sleutel haden gekregen hebben we de auto met de koffers maar eerst even opgehaald en in de parkeergarage gezet, wel zo makkelijk. Daarna opgefrist en hup het terras op in de zon, lekker een paar biertjes en rose gepakt en rond zes uur het Italiaanse restaurant opgezocht omdat we het nu al gehad hebben met de steaks en patat. Voor Lyda spagetti met pesto en voor Nick een Penne con polo. Prima geregeld. 's-avonds ons verstopt in de Murphy's Bar voor een drankje en muziek, helaas niet de goede groep, de muziek viel een beetje tegen. Rond elf uur zijn we naar het hotel gegaan en gaan slapen in een zeer comfortabel bed.
Tot op heden hebben alleen nog maar goed weer gehad, hopelijk blijft dat zo.
Tot de volgende keer.
Lyda en NIck

• 26 Mei 2013 - 11:07

Bert En Margaret:

Lyda en Nick,

Fantastisch, dat jullie genieten van heerlijk zonnig weer..., dat hebben jullie wel verdiend!
    Wat een slingerende wegen door onherbergzaam gebied.
    Gelukkig doorbrak de Torck waterval met het omringende, prille groen dit kale berglandschap.
    De inwendige mens wordt niet vergeten..., jullie zijn op de Italiaanse toer in plaats van de Ierse!
    Wat gezellig, dat jullie elke avond live muziek aantreffen in de plaatselijke pub.

Geniet van en met elkaar!

Bert en Margaret