1e reisdag Toscane - Reisverslag uit Weil am Rhein, Duitsland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu 1e reisdag Toscane - Reisverslag uit Weil am Rhein, Duitsland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu

1e reisdag Toscane

Door: Nick en Lyda

Blijf op de hoogte en volg Lyda en Nick

26 Mei 2014 | Duitsland, Weil am Rhein

Hi There,

Vandaag, maandag 26 mei 2014, zijn wij om ca. 06:15 uur vertrokken uit Zaandam. Gisteren hadden we al uitgebreid afscheid genomen van Martijn en de poesjes, dus konden we nu vrijwel geluidloos het huis uit vluchten. De aanvliegroute ging via Arnhem, Dortmund, Keulen, Frankfurt totdat we in Weil am Rhein aankwamen. We hebben weinig last gehad van STAU alleen een beetje bij Dortmund. Na vele stops voor de nodige koffie en een peuk kwamen we rond 16:00 uur in het Hotel aan. Zag er prima verzorgd uit. Keurige kamer. Gelukkig konden we redelijk snel aan het diner beginnen zo rond 18:30 schoven we aan en genoten van een prima biefstukje met toebehoren. Na enige tijd waren er wat geluiden te horen en jawel hoor, een complete bus met Nederlanders van de OAD (was die niet failliet??). Na het genoten diner nog even naar buiten wat gekeken en gelopen en nu op voor een verslagje. Morgen vertrekken we richting Basel, dat wel 500 mtr hiervan ligt en rijden dan door Zwitserland heen richting Toscane. We gaan zien wat dat ons brengt. Voorlopig is het nog zonnig, wel wat regen onderweg gehad, maar we zaten droog.
Tot later, Lyda en Nick

• 26 Mei 2014 - 21:31

DGB:

Lyda en Nick maak er een mooie vakantie van. Het einddoel van jullie reis is een mooie. Eerder was ik daar vele jaren geleden. Jullie reis is al gestart. De mijne start vrijdag a.s. Jullie in de auto, ik in het vliegtuig.
    Ja, Toscane is niet zo ver als de Filipijnen. Ik weet wat mij te wachten staat na de eerdere reizen naar daar. Voor jullie is alles nieuw in Toscane. Geniet er van en kom daarna in goede gezondheid terug naar Martijn en jullie poesjes. Wanneer jullie terug zijn blijf ik lekker rondrijden op mijn Honda in de Filipijnen met Susan. En op de Honda een camera om het rijden daar door de bergen en het "ik doe wat ik wil" verkeer vast te leggen.
    Lyda en Nick geniet van jullie verdiende vakantie.