4e dag Toscane - Reisverslag uit Lucca, Italië van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu 4e dag Toscane - Reisverslag uit Lucca, Italië van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu

4e dag Toscane

Door: Lyda en Nick

Blijf op de hoogte en volg Lyda en Nick

29 Mei 2014 | Italië, Lucca

Hierbij het verslag van de vierde dag in Toscane.
Gisteren bleek na een wandeling van 1 km de Pizzeria gesloten en gingen we weer terug naar de Osteria Il Fornello voor een zeer goed diner. Het smaakte weer perfect. Vandaag zijn we naar de pasta fabriek in Lari geweest, een heel leuk klein plaatsje op de top van een heuvel met uitzicht over Toscane. We waren te laat voor de rondleiding in de pastafabriek maar men was zo vriendelijk om ons een prive-tour te laten doen, erg leuk om te zien hoe penne wordt gemaakt. Daarna omhoog geklommen naar het kasteel, dat helaas gesloten was, maar er was wel een leuk uitzicht. Beneden bij een barretje een heerlijke Cappucinno genoten en een leuke fot van 3 oude mannetjes op stoeltjes voor de winkel. Hier kwamen we voor! De heenreis en terugreis ging dwars door Toscane heen en was erg leuk. Daarna even gestopt voor een broodje met koffie, lekker hoor. Morgen gaan we naar de volgende halte, waar we geen internet hebben, dus de verslagen laten even op zich wachten. Tot later, Lyda en Nick