Voorbereidingen - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Nick

Blijf op de hoogte en volg Lyda en Nick

21 April 2014 | Nederland, Zaandam

We zijn inmiddels bijna een maand verwijderd van de start van onze vakantie naar Toscane. We hebben voor de heenreis een hotelletje geboekt in Weil am Rhein, even voor Basel en rijden de volgende dag door naar Lucca, onze eerste hotelovernachting in Toscane.

Daarna rijden we door naar Colle de Val d'Elsa, Sarteano en eindigen de reis in Florence,

Voor de terugreis hebben we toch, ondanks de hoge prijzen, een verblijf in Montreux geboekt voor twee overnachtingen en kunnen dus op ons gemak de studio's bezoeken waar Queen eens o.a. Inuendo opnam en kunnen het standbeeld van Freddy bezoeken.

Na twee dagen vertrekken we weer richting huis en hebben op de terugreis nog even een overnachting geboekt in Echternach (Luxemburg).

tot later
Lyda en Nick