Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu

Dublin

Door: Lyda en Nick

Blijf op de hoogte en volg Lyda en Nick

09 Juni 2013 | Ierland, Dublin

Hi,
Vandaag gaan we een rondrit maken in een hop on-hop off bus. Na het ontbijt kregen we van een ouder engels stel kaartjes voor de bus, die nog 1 dag geldig waren, dus hoeven we geen kaartjes te kopen. Na het ontbijt liepen we rustig de weg af naar de opstap plaats, waar een bus al stond te wachten. Helaas konden we niet meteen bovenin zitten. Na na de stop bij de Guiness-brouwerij kwam er ruimte op het bovendek en konden we lekker in het zonnetje van alle bezienswaardigheden genieten. Toen we weer in het centrum terug waren besloten we een broodje te doen en later weer op de bus te stappen om later bij de Guiness-brouwerij uit te stappen. Vreselijk groot de brouwerij, hier hebben we even rond gewandeld en een glaasje Guiness gedronken en later weer op de bus gestapt om het rondje weer af te maken richting het centrum. Daar aangekomen besloten we richting het hotel te lopen en bij de Italiaan te gaan eten. Goede keuze, lekker in het zonnetje met een roseetje. Samen genieten van een Bruchetta, Lyda een pizza en ik een pasta Polo. Dit alles smaakte voortreffelijk. Afgesloten met een cappucino. Heerlijk weer. Aangekomen bij het hotel was de bar gesloten. Voor vanavond moeten we dus iets anders opzoeken, dat zal vast wel lukken hier in de stad. We hebben genoten van de afgelopen drie weken in Ierland, maar het is ook wel lekker weer eens naar huis te gaan. Dit was ons laatste verslag. Groetjes en tot later Lyda en NIck

• 11 Juni 2013 - 15:52

Bert En Margaret:

Lyda en Nick,

Volgens ons hadden jullie toch een drieweekse rondreis door Ierland per auto geboekt?
    Na alle verslagen gelezen te hebben, lijkt het meer op een Ierse pub tour.
    Uit jullie gezichten kunnen we niet opmaken of het "Guiness" bier lekker smaakte!
    Mazzelpikkies..., een gratis buskaart voor één dag..., net wat jullie nodig hadden..., van harte gegund.
    Leuk, dat jullie ook heerlijk in het zonnetje op het bovendek van de dubbeldekker hebben kunnen zitten.
    Is het jullie nog gelukt om de avond door te komen? De bar in het hotel was immers gesloten!
    Al met al hebben jullie je, zo te lezen, goed vermaakt en genoten van en met elkaar
    Wellicht is Ierland, dankzij jullie investeringen, uit de economische crisis.
    Voor straks "Welterusten..., morgen gezond weer op en een goede reis huiswaarts".

Bert en Margaret