Van Liscannor naar Leenane - Reisverslag uit Leenaun, Ierland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu Van Liscannor naar Leenane - Reisverslag uit Leenaun, Ierland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu

Van Liscannor naar Leenane

Door: Nick en Lyda

Blijf op de hoogte en volg Lyda en Nick

30 Mei 2013 | Ierland, Leenaun

Hi,
Vandaag verlaten we ons luxe hotel in Licannor om het hoger op te zoeken in de Connemara. Zo rond 10:00 uur vertrokken we richting Galway om in Baullyvaughan een heerlijke Cappucinno te gebruiken in het zonnetje. We volgden de N-weg en het uitzicht was prachtig. Onderweg kwamen we nog een leuk kasteel tegen.Dwars door Galway richting de Connemara eerst door vele bossen en later gevolgd door een ruig terrein met weinig begroeing. Via de N-weg naar Clifden konden we een zijweg nemen naar Leenan. prachtig om te rijden en het uitzicht bijna gelijk met de Noorse Fjorden. Rond 15:00 uur kwamen aan in Leenane bij het Hotel. Een beetje verouderd hotel met dito kamers, beetje een tegenvaller, maar we zijn een beetje verwend aan de luxe die we in Liscannor gewend waren. In het dorpje is niet veel te beleven, een paar winkeltjes, uiteraard pub en zelfs een bezine-pomp. Die zijn er weinig te vinden in deze omgeving. Morgen gaan we weer de weg op richting Clifden en de Killmoure Abby. Vele motorrijders in dit gebied, veelal engelsen. Groetjes, Lyda en Nick

• 30 Mei 2013 - 19:50

Bert En Margaret:

Lyda en Nick,

Al met al treffen jullie het met het weer! We zien geregeld foto's met blote armen en benen.
    Hier in Utrecht kan het jack nog steeds niet uit en ook de zomerpantalons liggen nog in de kast.
    Wat hebben jullie al veel plaatsen bezocht in Ierland! Het lijkt wel of jullie een kastelentocht rijden.
    Gaan jullie morgen Kylemore Abbey en de Victorian Walled Garden bekijken?
    We zijn erg benieuwd en blijven jullie volgen!
    Tot het volgende verslag.

Bert en Margaret