Killarney - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu Killarney - Reisverslag uit Killarney, Ierland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu

Killarney

Door: Nick en Lyda

Blijf op de hoogte en volg Lyda en Nick

25 Mei 2013 | Ierland, Killarney

Hi there,

Vandaag maar even van twee dagen een verslag schrijven. Nadat het nog even onrustig was voordat we gingen slapen gisteren was het rond 24:00 uur stil. Bijtijds weer opgestaan, gedoucht en op naar het ontbijt, was weer prima verzorgd. Vandaag houden we een beetje een rustdag. We gaan naar de Gap of Dunloe en indien mogelijk met een paard en wagen de pas op. We zijn richting ring of Kerry gereden en kwamen al snel de afslag van de Gap of Dunloe tegen. Onderweg werden we aangesproken door een bijna onverstaanbare Ier die ons wel even wilde brengen naar de Gap voor een redelijke prijs. Heel leuk ritje gedaan in het paard en wagen tegen een heel steile weg. Het paard had er merkbaar moeite mee want hij moest vaak even uitsusten. De onverstaanbare Ier was een rustige man die zijn paard rustig toesprak en hem de tijd gaf even uit te rusten. Op de Gap was het behoorlijk winderig en tamelijk koud. Het was een leuke rit, waarbij we heel wat foro's hebben kunnen maken. Na het ritje maar even tijd voor koffie voordat we richting Ross Castle gingen. Het kasteel was wel te bezoeken maar alleen met rondleiding, hier hadden niet zoveel zin in dus alleen maar even rond gelopen. Daarna naar Mulroch House waar even geluncht hebben en rond het huis hebben gelopen om later weer richting Killarney te gaan. In het Hotel bleek internet wel in de lobby te werken, waarvan nu dit verslag gemaakt wordt. Waar we vanavond gaan eten weten we nog niet. Dat wordt een verassing.
Tot later!!
Lyda en Nick

• 26 Mei 2013 - 11:35

Bert En Margaret:

Lyda en Nick,

Bij het zien van de foto van jullie, op weg naar de Gap of Dunloe, moesten we direct denken aan het liedje van Wim Sonneveld en Leen Jongewaard:
    "In een rijtuigie, in een rijtuigie... En maar schommelen en maar kijken naar de kont van het paard..."
    Getuige de foto's genieten jullie echt van elk zonnestraaltje.
    Vandaag even rustig aan..., morgen er weer tegen aan...; jullie zijn aardig in balans.
    We zijn benieuwd wat jullie de komende dagen gaan ondernemen!
    Voor straks "Eet smakelijk, veel plezier in de pub, hopelijk een goede nachtrust en morgen gezond weer op".
    Tot jullie volgende avontuur!

Bert en Margaret

• 26 Mei 2013 - 12:07

Annette Zondag:

Hallo daar mooie plaatjes, we horen wel hoe het eten was.
    Groetjes uit het kikkerlandje.

Theo en Annette. xxx