Voorbereidingen - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Zaandam, Nederland van Lyda en Nick Broek - Roos - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Lyda en Nick

22 Augustus 2012 | Nederland, Zaandam

De kogel is door de kerk, alle boekingen zijn gedaan, we vertrekken op zondag 9 september naar Cork in Ierland om op het vliegveld een huurauto op te halen en vervolgens naar Killarney te rijden. In Killarney hebben we een hotelletje geboekt in het centrum, waar bijna iedere avond Ierse muziek wordt gespeeld. In de dagen die volgen gaan we eerst de Ring of Kerry rijden en de opvolgende dagen voornamelijk West Ierland verkennen, we zullen tijd te kort komen want Belfast staat ook hoog op de verlanglijst. We zien dit als een try-out voor een mogelijke motortrip volgend jaar waarin we een rondje willen rijden door geheel Ierland en Noord-Ierland. We houden je op de hoogte. Tot een volgend verslag.

• 09 September 2012 - 12:22

Bert En Margaret:

Hallo Lyda en Nick,

De beslissing is gevallen..., jullie gaan een korte autovakantie houden in Ierland als proef op een mogelijke motorvakantie in 2013.
    In alle rust de schitterende zuidwest kust van Ierland verkennen..., geniet ervan met volle teugen!

Inpakken en weg wezen.

Bert en Margaret

• 09 September 2012 - 12:45

Bert En Margaret:

Lyda en Nick,

Online inschecken, instapkaarten uitprinten..., het gemak dient de mens in het digitale tijdperk,
    waarin wij nu leven!
    Nadat jullie zondagochtend de bagage hebben afgegeven, kunnen jullie zo door naar de douane.
    Jullie zijn helemaal klaar voor jullie Ierse verkenningstocht per auto, dus wensen we jullie voor vannacht een goede nachtrust toe, zodat jullie uitgeslapen en ontspannen op reis kunnen.
    Een voorspoedige reis naar Schiphol Airport Amsterdam, een rustige vlucht naar Cork, een veilige landing op Airport Cork en probleemloze kilometers, rijdend door het zuidwesten van Ierland gewenst.

Bert en Margaret